Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego
RSSUrząd Miejski w Sławnie rozpoczyna zbieranie wniosków do Planu Ogólnego - ważnego dokumentu z zakresu zagospodarowania przestrzennego. Mieszkańcy mogą składać wnioski od 05 marca 2025 roku do dnia 04 kwietnia 2025 roku.
Ustalenia Planu Ogólnego określa się, uwzględniając uwarunkowania rozwoju przestrzennego gminy, w tym m.in. jej politykę przestrzenną określoną w strategii rozwoju gminy lub strategii rozwoju ponadlokalnego, ustalenia planu zagospodarowania przestrzennego województwa, opracowanie ekofizjograficzne oraz zapotrzebowanie na nową zabudowę mieszkaniową. W Planie Ogólnym ustala się m.in. podział obszaru gminy na strefy planistyczne oraz gminne standardy urbanistyczne, które obejmują katalog stref planistycznych oraz mogą obejmować standardy dostępności infrastruktury społecznej. W katalogu stref planistycznych określa się profil funkcjonalny stref oraz, w zależności od rodzaju strefy, wartości maksymalnej nadziemnej intensywności zabudowy, maksymalnej wysokości zabudowy oraz maksymalnego udziału powierzchni zabudowy, wartości minimalnego udział powierzchni biologicznie czynnej. Granice objęte opracowaniem planu ogólnego obejmują obszar w granicach administracyjnych Miasta Sławno.
Etapy tworzenia Planu Ogólnego Gminy:
- Przystąpienie do sporządzenia Planu Ogólnego.
- Zbieranie wniosków do planu.
- Opracowanie projektu.
- Uzgodnienie projektu.
- Konsultacje społeczne.
-Uchwalenie Planu Ogólnego.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu ogólnego wyłącznie na formularzu stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r., poz. 2509), udostępnionym w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sławnie oraz na stronie internetowej miasta pod linkiem: https://bip.slawno.pl/artykul/pismo-dotyczace-aktu-planowania-przestrzennego-1. Wnioski do planu ogólnego gminy Miasto Sławno należy składać na piśmie utrwalonym:
- w postaci papierowej na adres - Urząd Miejski w Sławnie, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno;
- w formie dokumentu elektronicznego za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na adres skrytki ePUAP: UMSlawno/skrytka lub poczty elektronicznej na adres e-mail: wydz.organizacyjny@slawno.pl
Składający wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu, a także przedmiot wniosku i oznaczenie obszaru, którego dotyczy wniosek. Więcej informacji można uzyskać w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości Urzędu Miejskiego w Sławnie (w godzinach pracy urzędu, nr tel. 59 810 00 34) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Sławnie.
Podmiot udostępniający: | Urząd Miejski w Sławnie |
---|---|
Wytworzył: | Burmistrz Miasta Sławno Krzysztof Frankenstein |
Data wytworzenia: | 04.03.2025 |
Opublikował w BIP: | Rafał Szymczewski |
Data opublikowania: | 04.03.2025 09:50 |
Ostatnio zaktualizował: | Rafał Szymczewski |
Data ostatniej aktualizacji: | 04.03.2025 09:51 |
Liczba wyświetleń: | 210 |