W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Systemy teleinformatyczne

RSS
Przedmiot wniosku: Systemy teleinformatyczne
Rodzaj: Wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria: funkcjonowanie i utrzymanie Urzędu
Data wpływu: 15.05.2025
Numer PP: 24/2025
Status: Udzielono informacji

Szanowni Państwo,

Zwracam się z uprzejmą prośbą o udostępnienie informacji publicznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2022 r., poz. 902). Informacje te będą potrzebne w zakresie pracy licencjackiej.

Proszę o przekazanie mi następujących informacji w zakresie:

1. dostępności systemów teleinformatycznych do świadczenia e-administracji obecnie używanych w Państwa gminie - tj. nazwy poszczególnych usług dostępnych w urzędzie oraz rok ich wdrożenia, jeżeli jest to dostępne;
2. roku, w którym zaczęto wdrażać usługi e-administracji w Państwa gminie (a więc od którego roku można elektronicznie załatwić sprawę w Państwa gminie), oraz ilości spraw urzędowych załatwionych elektronicznie w latach 2020-2024 (lub w razie braku informacji za rok 2024, do roku 2023, lub w razie braku danych za poszczególne lata, za dostępne lata w przedziale 2020-2024 np. tylko za rok 2020)
3. projektów dotyczących działania e-administracji w Państwa gminie - czy Państwa gmina brała udział w projektach dotyczących e-administracji? Jeśli tak, jakie to były projekty?
4. popularności elektronicznej formy dokumentów - tj. ile wniosków zostało złożonych w formie elektronicznej przez usługi e-administracji do Państwa gminy w latach 2020-2024 (lub w razie braku informacji za rok 2024, do roku 2023, lub w razie braku danych za poszczególne lata, za dostępne lata w przedziale 2020-2024, np. tylko za rok 2020);
5. szkoleń z zakresu e-usług administracji dla pracowników lub mieszkańców Państwa gminy - czy takie szkolenia są prowadzone?
6. problemów związanych z e-administracją - czy istnieją problemy lub bariery, które napotyka Państwa gmina w rozwijaniu e-administracji?
Jednocześnie, na podstawie art. 14 ust. 1 powołanej ustawy, wnoszę o udostępnienie mi powyższych informacji w formie przesłania informacji pocztą elektroniczną na podany adres e-mail:

Załączniki:

Odpowiedź na wniosek - 24/2025
pdf, 275 kB
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Sławnie
Wytworzył: Burmistrz Miasta Sławno Krzysztof Frankenstein
Data wytworzenia: 29.05.2025
Opublikował w BIP: Rafał Szymczewski
Data opublikowania: 09.07.2025 10:44
Liczba pobrań: 6
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Sławnie
Wytworzył: Wnioskodawca
Data wytworzenia: 15.05.2025
Opublikował w BIP: Rafał Szymczewski
Data opublikowania: 09.07.2025 10:44
Liczba wyświetleń: 11

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.