Udostępnienie adresów e-mail
RSS| Przedmiot wniosku: | Udostępnienie adresów e-mail |
|---|---|
| Rodzaj: | Wniosek o dostęp do informacji publicznej |
| Kategoria: | administracja publiczna |
| Data wpływu: | 17.09.2025 |
| Numer PP: | 53/2025 |
| Status: | Udzielono informacji |
Działając na podstawie art. 2 ust. 1 oraz art. 10 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2001 nr 112 poz. 1198 z późn. zm.), zwracam się z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej w zakresie:
- Adresu poczty elektronicznej (e-mail) sekretariatu Wójta,
- Adresu/adresów poczty elektronicznej (e-mail) Zastępcy/Zastępców Wójta,
- Adresu poczty elektronicznej (e-mail) Kierownika (lub osoby pełniącej funkcję kierowniczą) w Referacie/Dziale Inwestycji.
Proszę o udostępnienie powyższych informacji poprzez przesłanie odpowiedzi zwrotnej na niniejszą wiadomość e-mail. Dopuszczalna jest forma odpowiedzi w postaci oficjalnego pisma, jednakże dla uproszczenia obiegu informacji uprzejmie proszę o wpisanie wskazanych adresów e-mail bezpośrednio w treści odpowiedzi.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ww. ustawy, informacja publiczna powinna zostać udostępniona bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego wniosku.
| Podmiot udostępniający: | Urząd Miejski w Sławnie |
|---|---|
| Wytworzył: | Wnioskodawca |
| Data wytworzenia: | 17.09.2025 |
| Opublikował w BIP: | Rafał Szymczewski |
| Data opublikowania: | 13.11.2025 08:56 |
| Ostatnio zaktualizował: | Rafał Szymczewski |
| Data ostatniej aktualizacji: | 13.11.2025 08:59 |
| Liczba wyświetleń: | 7 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.