Udostępnienie umów związanych z obsługą prawną
RSSPrzedmiot wniosku: | Udostępnienie umów związanych z obsługą prawną |
---|---|
Rodzaj: | Wniosek o dostęp do informacji publicznej |
Kategoria: | funkcjonowanie i utrzymanie Urzędu |
Data wpływu: | 15.05.2025 |
Numer PP: | 25/2025 |
Status: | Udzielono informacji |
Szanowni Państwo,
na podstawie art. 2 ust. 1 oraz art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej, zwracam się do Państwa z wnioskiem o udzielenie informacji publicznej w postaci skanów wszystkich umów zawartych przez Państwa Urząd w latach 2023-2025 na:
- bieżącą obsługę gminy (w szczególności obsługę prawną wydziałów urzędu gminy)
- bieżącą obsługę jednostek organizacyjnych gminy;
- obsługę prawną sporów, których stroną jest gmina;
- obsługę prawną związaną z realizacją projektów wykonywanych przy wsparciu środków zewnętrznych niepochodzących bezpośrednio z budżetu gminy;
- innych umów związanych z obsługą prawną, których stroną jest gmina albo jednostki organizacyjne gminy.
Proszę o przesłanie odpowiedzi na niniejszy adres mailowy.
Podmiot udostępniający: | Urząd Miejski w Sławnie |
---|---|
Wytworzył: | Wnioskodawca |
Data wytworzenia: | 15.05.2025 |
Opublikował w BIP: | Rafał Szymczewski |
Data opublikowania: | 09.07.2025 10:47 |
Liczba wyświetleń: | 13 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.