W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Udostępnienie umów związanych z obsługą prawną

RSS
Przedmiot wniosku: Udostępnienie umów związanych z obsługą prawną
Rodzaj: Wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria: funkcjonowanie i utrzymanie Urzędu
Data wpływu: 15.05.2025
Numer PP: 25/2025
Status: Udzielono informacji

Szanowni Państwo,
na podstawie art. 2 ust. 1 oraz art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej, zwracam się do Państwa z wnioskiem o udzielenie informacji publicznej w postaci skanów wszystkich umów zawartych przez Państwa Urząd w latach 2023-2025 na:

  • bieżącą obsługę gminy (w szczególności obsługę prawną wydziałów urzędu gminy)
  • bieżącą obsługę jednostek organizacyjnych gminy;
  • obsługę prawną sporów, których stroną jest gmina;
  • obsługę prawną związaną z realizacją projektów wykonywanych przy wsparciu środków zewnętrznych niepochodzących bezpośrednio z budżetu gminy;
  • innych umów związanych z obsługą prawną, których stroną jest gmina albo jednostki organizacyjne gminy.
     

Proszę o przesłanie odpowiedzi na niniejszy adres mailowy.

 

Załączniki:

Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Sławnie
Wytworzył: Burmistrz Miasta Sławno Krzysztof Frankenstein
Data wytworzenia: 29.05.2025
Opublikował w BIP: Rafał Szymczewski
Data opublikowania: 09.07.2025 10:47
Liczba pobrań: 6
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Sławnie
Wytworzył: Wnioskodawca
Data wytworzenia: 15.05.2025
Opublikował w BIP: Rafał Szymczewski
Data opublikowania: 09.07.2025 10:47
Liczba wyświetleń: 13

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.